Welkom

Welkom op mijn profiel.
Ik zal hier over mijn passie voor tekenen praten, mijn passie over schrijven , en wat ik allemaal beleef en mee maak. Dingen wat mij bezig houden.
Er komt hier ook een verhaal te staan wat je dan kunt lezen. En als het julie bevalt, zal ik er zeker mee door gaan.





zaterdag 18 mei 2013

Alles gaat gewoon zn gangetje.

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven. Vandaag dacht ik van , ik maak maar weer is een blog over de laatste tijd. Alles gaat wel lekker en gaat zn gangetje. Ik ga gewoon elke dag naar mijn werk toe en doe daar mijn ding. Bij het Atelier gaat het erg goed , ik ben daar nu bezig met een zoenend stel te maken. Het tekenwerk is nu helemaal af , dus ben nu bezig met het schilderen daarvan. Bij de paarden gaat ook alles goed.

Verder werk ik zo nu en dan aan mijn boek , en dat begint ook al aardig op te schieten al weet ik nog steeds geen titel voor het boek zelf. De pagina's gaan ook goed en het worden er al wat aardig veel. Om het weekend ga ik naar huis toe , en dan doe ik in dat weekend uiteraard mijn verzorgpaard Nevada. Vandaag had ik een fotoschoot met Nevada. Een klant van stal had een nieuwe camera en wil daarmee fotoschoot 's  gaan maken. Ik had mij vrijwillig aangeboden om alvast een fotoschoot te doen. Die was dus vandaag , en die was zeer geslaagd.

Vorige week zaterdag had ik voor Nevada een nieuw halster gekocht en vandaag gepast, en het staat haar super goed. Soms vind ik sommige dingen wel moeilijk , en moet gewoon tevreden zijn met hoe ik ben en hoe alles loopt. Je kan jezelf niet nog meer verbeteren als dat je probeert. Alleen tsja positief denken is makkelijk zeggen , ik heb er soms nogal moeite mee. Ik probeer van elke dag wel iets te maken , maar dat is niet altijd even makkelijk. Maar als ik bij Nevada ben ik alles goed, dan kan ik alles doen wat ik wil.

Op deze foto zie je Nevada met haar nieuwe halster die ik gekocht had voor haar.
dit zijn twee foto's van de de fotoschoot die overgens heel geweldig en leuk was om te doen. :)


 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten