Welkom

Welkom op mijn profiel.
Ik zal hier over mijn passie voor tekenen praten, mijn passie over schrijven , en wat ik allemaal beleef en mee maak. Dingen wat mij bezig houden.
Er komt hier ook een verhaal te staan wat je dan kunt lezen. En als het julie bevalt, zal ik er zeker mee door gaan.





zondag 7 april 2013

Wolves in the snow

 

Deze tekening heb ik vorige week 2 April gemaakt bij het Atelier. De basis heb ik gemaakt met potlood, en daarna ingekleurd met pastelpotlood.
Zelf ben ik erg tevreden over deze tekening, omdat ik in tekenen mijn rust kan neerleggen. Tekenen betekend voor mij , mijn creactievitijd uiten. Het is heel fijn om met kleuren te werken en een potlood in je handen te hebben en dan gewoon te beginnen met tekenen
.

Bij de meeste tekeningen die ik dan maak of heb gemaakt hoor ik mensen zeggen van: wat mooi gedaan, of hoe doe je dat toch. Dan zeg ik meestal gewoon van, gewoon tekenen, en geduld hebben. Vroeger was ik erg kieskeurig over mijn tekenkunst en manier van tekenen, maar nu ben ik er al iets makelijker in geworden. Ik teken graag omdat ik daar gewoon al mijn vrijetijd in steken, en het is gewoon erg leuk om te doen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten