Welkom

Welkom op mijn profiel.
Ik zal hier over mijn passie voor tekenen praten, mijn passie over schrijven , en wat ik allemaal beleef en mee maak. Dingen wat mij bezig houden.
Er komt hier ook een verhaal te staan wat je dan kunt lezen. En als het julie bevalt, zal ik er zeker mee door gaan.





dinsdag 16 april 2013

Een leuk vooruitzicht

Op Zaterdag 20 April ga ik over naar mijn nieuwe kamer, dan ga ik eindelijk op mijzelf wonen. Ik heb er heel erg veel zin in en ben erg benieuwd hoe het daar zal gaan. Verder is boek 2 het vervolg van boek 1 Het geheim van het vampierskasteel in making, en dat gaat erg goed. Ik vind schrijven echt super om te doen. Op 11 en 12 mei ga ik op de manege waar ik rijd een Horsemanship weekend houden. ( dat is dat je het paard beter leert begrijpen en de omgang er van. Daar heb ik super veel zin in omdat ik zelf beter wil worden in het begrijpen van een paard.

Morgen 17 April heb ik een onderzoek. Ze willen dan kijkien of ik wel echt epilepsie heb en niet wat anders. Ik kijk er erg tegen op  , maar aan de andere kant is het ook goed als het geen epilepsie is maar wat anders. Afwachten dus...  ik moet dan een kantel onderzoek doen. Ze gaan onderanderen proberen het gevoel weer op te wekken wat ik toen kreeg tijdens de aanval.

Vandaag heb ik deze te gekken tekening gemaakt bij Atelier waar ik zelf erg trots op ben.
\het is een ridder op zijn paard.

[ridder]

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een leuk stukje! Morgen gaat helemaal goed komen kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen