Welkom

Welkom op mijn profiel.
Ik zal hier over mijn passie voor tekenen praten, mijn passie over schrijven , en wat ik allemaal beleef en mee maak. Dingen wat mij bezig houden.
Er komt hier ook een verhaal te staan wat je dan kunt lezen. En als het julie bevalt, zal ik er zeker mee door gaan.





vrijdag 26 april 2013

Een nieuwe tijd is aangebroken

Sinds vorige week zaterdag 20 April ben ik in mijn nieuwe kamer gaan slapen. Mijn kamertje bevalt mij heel goed, en sinds maandag 21 April werd alles opgehangen aan de muur , dus alles hangt nu netjes aan de muur. Lieve kaarten met gefelicteerd met het op jezelf wonen kwamen binnen. Alles heeft nu een plekje gekregen , en heb uitzicht op mijn oude school waar ik jaren lang heb doorgebracht. Ik kijk nu recht tegenover de ingang van de school en het kleuterplein waar ik leuke tijden aan heb overgehouden. Ik doe elke dag gewoon mijn werk, en hou de was bij , en wat erbij hoort. Mijn douch werkt ook goed gelukkig. Zondag dacht ik dat die stuk was omdat niet alle stralen eruit kwamen, maar er bleek iets van kalk op te zitten iets geels dat ik er gewoon vanaf kon peuteren. Mijn eerste was had ik ook al gedraaid en gedroogd aan mijn wasrek. Mijn nieuwe kamer bevalt mij wel goed.

Volgende week start Ponykamp op de manege waar ik dan als vrijwilliger ga helpen , het werken op de manege is leuk werk om te doen. Omdat ik mij bij paarden gewoon op mij gemak voel , het poetsen alleen al vind ik fijn om te doen. Verder ga ik natuurlijk verder werken aan mijn boek, en heb ik vorige week Dinsdag de 22 mijn tekening met de ridder op zijn paard afgemaakt, en hij is erg mooi geworden.


 
Het paard wat julie hier boven zien is Ramses, mijn lievelings paard. Hij heeft een eigen karakter wat hem zo leuk maakt. Hij is ook dol op knuffelen en snuffelen in je jaszak. Hij is gewoon mijn maatje, mijn vriendje . Paarden kan je alles vertellen, en gewoon dingen bij hun uite. Voor mij zijn paarden, tekeken en muziek mijn leven en natuurlijk verhalen schrijven zingen en gedichten maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten