Welkom

Welkom op mijn profiel.
Ik zal hier over mijn passie voor tekenen praten, mijn passie over schrijven , en wat ik allemaal beleef en mee maak. Dingen wat mij bezig houden.
Er komt hier ook een verhaal te staan wat je dan kunt lezen. En als het julie bevalt, zal ik er zeker mee door gaan.





zondag 7 april 2013

Boek te koop

mijn boek is HIER te koop!

Vorig jaar op 21 december 2012 heb ik mijn eerste boek geschreven. ' Het geheim van het Vampierskasteel. Ik ben zelf heel dol op schrijven, en wilde er iets mee doen. Ik wilde ook laten zien dat mensen met een beperking ook kunnen schrijven. Ik was erg blij dat ik mijn boek heb kunnen laten uitgeven, en dat ik toen uitgenodigt werdt door de uitgeverij. Ze vonden het er goed uitzien en zagen er iets in. Het is mijzelf ook erg goed bevallen, en schrijf nu een 2de boek. Dus mocht je intresse hebben, klik op de link, en als je bij de site bent, dan tpy je de naam van het boek in en dan kan je een Inkijk doen ( of te wel een stukje uit het boek lezen) Je kan ook kijken over de auteur zelf, en de samenvatting uiteraard. Dus heb je intresse en lijkt het je een leuk boek, ga naar de site toe, en neem een kijkje. Je kan het zo bestellen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten